Customer Relations ManagementLaajuus (5 cr)
Code: YH00CC90
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Responsible person
- Arja-Tuulikki Malin
Objective
The student is able to
- use the basic concepts and theories of customer relationship management (CRM) and view different organisational customer relationships
- measure and analyse the quality of organisational customer relationships
- use the customer data in development and management of services
Enrollment
01.07.2022 - 04.09.2022
Timing
01.08.2022 - 31.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Faculty of Health Care and Social Services (LAB)
Campus
E-campus, Lahti
Teaching languages
- Finnish
Teachers
- Jussi Mozo
- Arja-Tuulikki Malin
Scheduling groups
- Toteutuksen opetusryhmä 1 (Size: 0. Open UAS: 0.)
Groups
-
HLTIYTUJO22KV
Small groups
- Toteutuksen opetusryhmä 1
Learning outcomes
The student is able to
- use the basic concepts and theories of customer relationship management (CRM) and view different organisational customer relationships
- measure and analyse the quality of organisational customer relationships
- use the customer data in development and management of services
Assessment scale
1-5
Assessment criteria: level 1 (assessment scale 1–5)
Oppimisen reflektointi:
arvosana 1
opiskelija tuo tietoa esille kuvailevasti (referoi)
arvosana 2:
Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä asian kertomalla sen omin sanoin
arvosana 3:
Opiskelija tekee tiedon pohjalta analyyseja (kykenee tarkastelemaan ilmiötä, näkee syy-seuraussuhteita)
arvosana 4:
Opiskelija tekee tiedon pohjalta synteesejä (tekee johtopäätöksiä)
arvosana 5:
Opiskelija tuottaa arviointitietoa (jäsentää ilmiötä uudella tavalla, joka uudistaa ajattelua)