Skip to main content

Customer Relations ManagementLaajuus (5 cr)

Code: YH00CC90

Credits

5 op

Teaching language

  • Finnish

Responsible person

  • Arja-Tuulikki Malin

Objective

The student is able to
- use the basic concepts and theories of customer relationship management (CRM) and view different organisational customer relationships
- measure and analyse the quality of organisational customer relationships
- use the customer data in development and management of services

Enrollment

01.07.2022 - 04.09.2022

Timing

01.08.2022 - 31.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Faculty of Health Care and Social Services (LAB)

Campus

E-campus, Lahti

Teaching languages
  • Finnish
Teachers
  • Jussi Mozo
  • Arja-Tuulikki Malin
Scheduling groups
  • Toteutuksen opetusryhmä 1 (Size: 0. Open UAS: 0.)
Groups
  • HLTIYTUJO22KV
Small groups
  • Toteutuksen opetusryhmä 1

Learning outcomes

The student is able to
- use the basic concepts and theories of customer relationship management (CRM) and view different organisational customer relationships
- measure and analyse the quality of organisational customer relationships
- use the customer data in development and management of services

Assessment scale

1-5

Assessment criteria: level 1 (assessment scale 1–5)

Oppimisen reflektointi:
arvosana 1
opiskelija tuo tietoa esille kuvailevasti (referoi)
arvosana 2:
Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä asian kertomalla sen omin sanoin
arvosana 3:
Opiskelija tekee tiedon pohjalta analyyseja (kykenee tarkastelemaan ilmiötä, näkee syy-seuraussuhteita)
arvosana 4:
Opiskelija tekee tiedon pohjalta synteesejä (tekee johtopäätöksiä)
arvosana 5:
Opiskelija tuottaa arviointitietoa (jäsentää ilmiötä uudella tavalla, joka uudistaa ajattelua)