Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen kokemus, muotoilu ja johtaminenLaajuus (5 op)

Tunnus: YL00DF45

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- innovoida digitaalisia ratkaisuja, jotka parhaiten luovat käyttäjäarvoa
- soveltaa muotoiluajattelua ja vuorovaikutteisuuden suunnittelua digitaalisten palveluiden kehittämisessä ja ongelmanratkaisussa
- johtaa digitaalisen kokemuksen integrointia organisaatiossa

Ilmoittautumisaika

09.02.2025 - 10.03.2025

Ajoitus

31.03.2025 - 27.04.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK, Kulttuuriala)
  • Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK, Liiketalouden ala)
Opettaja
  • Harri Heikkilä
  • Sami Lanu
Ryhmät
  • MLTIYDKMJ25SV
    Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK) 25SV Lahti
  • LLTIYDKMJ25SV
    Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK) 25SV Lahti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- innovoida digitaalisia ratkaisuja, jotka parhaiten luovat käyttäjäarvoa
- soveltaa muotoiluajattelua ja vuorovaikutteisuuden suunnittelua digitaalisten palveluiden kehittämisessä ja ongelmanratkaisussa
- johtaa digitaalisen kokemuksen integrointia organisaatiossa

Arviointiasteikko

1-5