Siirry suoraan sisältöön

KehittämistehtäväLaajuus (5 op)

Tunnus: AH00CG12

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 30.08.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lappeenranta

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Ensihoitajakoulutus
Opettaja
  • Outi Koivulahti
  • Meeri Heino
Ryhmät
  • HLPREH24SMU2
    Ensihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille 24SMU2 Lappeenranta

Osaamistavoitteet

Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 05.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 14.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste
  • Lahden kampus
  • Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Ensihoitajakoulutus
Opettaja
  • Tia Windahl
  • Outi Koivulahti
Ryhmät
  • HLTIEH23SMU
    Ensihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille 23SMU Lahti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Kehittämistehtävä on sairaanhoitaja AMK-taustaiselle ensihoitaja AMK-muuntokoulutuksen opiskelijalle tarkoitettu työelämälähtöinen tehtävä. Kehittämistehtävän prosessissa opiskelija saa valmiuksia uuden tiedon ja innovaatioiden tuottamiseen, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Ajoitus ja läsnäolo

Ohjattu itsenäinen työskentely

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Työelämäyhteistyö

Kehittämistehtävällä on yleensä työelämän toimeksianto. Luonteeltaan kehittämistehtävä on jonkin palveluprosessin tai toimintamallin uudistamista, hyvien käytänteiden juurruttamista, käytännön ongelman ratkaisemista, uusien työmenetelmien tai innovaatioiden kehittämistä. Oleellista on, että työn tulokset ovat hyödynnettävissä. Opiskelijat voivat myös jatkaa aiemman opinnäytetyönsä aihetta ja syventää siihen liittyvää ammatillista osaamistaan esim. toiminnallisella osuudella.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kehittämistehtän laajuus on 5 op
5 X 27h = 135 h opiskelijan työtä

Sisältö

Kehittämistehtävä posessin dokumentointiin on kaksi vaihtoehtoa: raportti tai blogikirjoitus

Kehittämistehtävän raportin kirjoittamisessa käytetään LAB-ammattikorkeakoulun opinnäytetyön kirjoituspohjaa.

Blogikirjoituksessa noudatetaan LAB Focus -toimituskunnan kirjoittajaohjetta . Kirjoitustyö tapahtuu yhteystyössä ohjaavan opettajan kanssa

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Ilmoittautumisaika

08.01.2024 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 27

Opettaja
  • Tia Windahl
  • Outi Koivulahti
  • Monika Mäisti
  • Meeri Heino
Ryhmät
  • HLPRAVOEH24K
    Avoin AMK, Sairaanhoitajasta ensihoitajaksi polkuopinnot 24K, Lappeenranta

Osaamistavoitteet

Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Kehittämistehtävä on sairaanhoitaja AMK-taustaiselle ensihoitaja AMK-muuntokoulutuksen opiskelijalle tarkoitettu työelämälähtöinen tehtävä. Kehittämistehtävän prosessissa opiskelija saa valmiuksia uuden tiedon ja innovaatioiden tuottamiseen, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Ajoitus ja läsnäolo

Ohjattu itsenäinen työskentely

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Työelämäyhteistyö

Kehittämistehtävällä on yleensä työelämän toimeksianto. Luonteeltaan kehittämistehtävä on jonkin palveluprosessin tai toimintamallin uudistamista, hyvien käytänteiden juurruttamista, käytännön ongelman ratkaisemista, uusien työmenetelmien tai innovaatioiden kehittämistä. Oleellista on, että työn tulokset ovat hyödynnettävissä. Opiskelijat voivat myös jatkaa aiemman opinnäytetyönsä aihetta ja syventää siihen liittyvää ammatillista osaamistaan esim. toiminnallisella osuudella.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kehittämistehtän laajuus on 5 op
5 X 27h = 135 h opiskelijan työtä

Sisältö

Kehittämistehtävä posessin dokumentointiin on kaksi vaihtoehtoa: raportti tai blogikirjoitus

Kehittämistehtävän raportin kirjoittamisessa käytetään LAB-ammattikorkeakoulun opinnäytetyön kirjoituspohjaa.

Blogikirjoituksessa noudatetaan LAB Focus -toimituskunnan kirjoittajaohjetta . Kirjoitustyö tapahtuu yhteystyössä ohjaavan opettajan kanssa

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 08.01.2023

Ajoitus

09.01.2023 - 04.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Ensihoitajakoulutus
Opettaja
  • Tia Windahl
  • Antti Tanninen
Ryhmät
  • HLPREH22SMUM
    Ensihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille 22SMUM Lappeenranta

Osaamistavoitteet

Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Kehittämistehtävä on sairaanhoitaja AMK-taustaiselle ensihoitaja AMK-muuntokoulutuksen opiskelijalle tarkoitettu työelämälähtöinen tehtävä. Kehittämistehtävän prosessissa opiskelija saa valmiuksia uuden tiedon ja innovaatioiden tuottamiseen, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Ajoitus ja läsnäolo

Ohjattu itsenäinen työskentely

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Työelämäyhteistyö

Kehittämistehtävällä on yleensä työelämän toimeksianto. Luonteeltaan kehittämistehtävä on jonkin palveluprosessin tai toimintamallin uudistamista, hyvien käytänteiden juurruttamista, käytännön ongelman ratkaisemista, uusien työmenetelmien tai innovaatioiden kehittämistä. Oleellista on, että työn tulokset ovat hyödynnettävissä. Opiskelijat voivat myös jatkaa aiemman opinnäytetyönsä aihetta ja syventää siihen liittyvää ammatillista osaamistaan esim. toiminnallisella osuudella.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kehittämistehtän laajuus on 5 op
5 X 27h = 135 h opiskelijan työtä

Sisältö

Kehittämistehtävä posessin dokumentointiin on kaksi vaihtoehtoa: raportti tai blogikirjoitus

Kehittämistehtävän raportin kirjoittamisessa käytetään LAB-ammattikorkeakoulun opinnäytetyön kirjoituspohjaa.

Blogikirjoituksessa noudatetaan LAB Focus -toimituskunnan kirjoittajaohjetta . Kirjoitustyö tapahtuu yhteystyössä ohjaavan opettajan kanssa

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 27.11.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Ensihoitajakoulutus
Opettaja
  • Tia Windahl
  • Antti Kosonen
  • Meeri Heino
Ryhmät
  • HLPREH21SMUM
    Ensihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille 21SMUM Lappeenranta

Osaamistavoitteet

Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.

Arviointiasteikko

1-5