Siirry suoraan sisältöön

KasvuhakkerointiLaajuus (10 op)

Tunnus: AL00CI71

Laajuus

10 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- Selittää kasvuhakkeroinnin periaatteet ja käytännöt markkinoinnin johtamisessa kasvun saavuttamiseksi
- tuntee yrittäjämäisen markkinoinnin piirteet ja osaa hyödyntää innovatiivisia menetelmiä nopeasti muuttuvassa digitaalisessa toimintaympäristössä niukat resurssit huomioiden
- osaa soveltaa kohdennettuja kasvuhakkeroinnin tekniikoita nopeissa kokeilujaksoissa
- osaa hyödyntää markkinoinnin analytiikkaa ja markkinointiteknologiaa asiakaskokemuksen rakentamisessa
- osaa suunnitella optimoida ja kehittää yrityksen analytiikkaprosessia arvoa tuottavaksi

Ajoitus

01.08.2024 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Koulutus
  • Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
  • Lotta Toivonen
  • Markus Hämynen
Ryhmät
  • LLABTO24-25
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- Selittää kasvuhakkeroinnin periaatteet ja käytännöt markkinoinnin johtamisessa kasvun saavuttamiseksi
- tuntee yrittäjämäisen markkinoinnin piirteet ja osaa hyödyntää innovatiivisia menetelmiä nopeasti muuttuvassa digitaalisessa toimintaympäristössä niukat resurssit huomioiden
- osaa soveltaa kohdennettuja kasvuhakkeroinnin tekniikoita nopeissa kokeilujaksoissa
- osaa hyödyntää markkinoinnin analytiikkaa ja markkinointiteknologiaa asiakaskokemuksen rakentamisessa
- osaa suunnitella optimoida ja kehittää yrityksen analytiikkaprosessia arvoa tuottavaksi

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84-toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Tällä opintojaksolla perehdytään kasvuhakkerointiin ja opittua sovelletaan käytännön projektissa, jossa tehdään suunnitelmaan perustuvia kokeiluja, joiden tulokset analysoidaan ja raportoidaan.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Labtic digimarkkinointitoimistossa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia.

Kasvuhakkerointi -opintojakson laajuus on 10 op.= 270 h

Arviointiasteikko

1-5

Ajoitus

01.01.2023 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Koulutus
  • Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
  • Lotta Toivonen
Ryhmät
  • LLABTO23H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö
  • LLABTO23-24
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- Selittää kasvuhakkeroinnin periaatteet ja käytännöt markkinoinnin johtamisessa kasvun saavuttamiseksi
- tuntee yrittäjämäisen markkinoinnin piirteet ja osaa hyödyntää innovatiivisia menetelmiä nopeasti muuttuvassa digitaalisessa toimintaympäristössä niukat resurssit huomioiden
- osaa soveltaa kohdennettuja kasvuhakkeroinnin tekniikoita nopeissa kokeilujaksoissa
- osaa hyödyntää markkinoinnin analytiikkaa ja markkinointiteknologiaa asiakaskokemuksen rakentamisessa
- osaa suunnitella optimoida ja kehittää yrityksen analytiikkaprosessia arvoa tuottavaksi

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84-toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Tällä opintojaksolla perehdytään kasvuhakkerointiin ja opittua sovelletaan käytännön projektissa, jossa tehdään suunnitelmaan perustuvia kokeiluja, joiden tulokset analysoidaan ja raportoidaan.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Labtic digimarkkinointitoimistossa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia.

Kasvuhakkerointi -opintojakson laajuus on 10 op.= 270 h

Arviointiasteikko

1-5