Siirry suoraan sisältöön

SisällöntuotantoLaajuus (10 op)

Tunnus: AL00CI68

Laajuus

10 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- hahmottaa viestinnän mahdollisuuksia vaikuttamisen keinona
- hyödyntää viestintää organisaation tavoitteiden mukaisesti
- suunnitella ja toteuttaa kohderyhmälähtöisiä sisältöjä
- käyttää sisällöntuotantoon liittyviä työkaluja

Ajoitus

01.08.2024 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
  • Petteri Markkanen
  • Joanna Vihtonen
Ryhmät
  • LLABTO24-25
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- hahmottaa viestinnän mahdollisuuksia vaikuttamisen keinona
- hyödyntää viestintää organisaation tavoitteiden mukaisesti
- suunnitella ja toteuttaa kohderyhmälähtöisiä sisältöjä
- käyttää sisällöntuotantoon liittyviä työkaluja

Arviointiasteikko

1-5

Ajoitus

01.01.2023 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Joanna Vihtonen
Ryhmät
  • LLABTO23H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö
  • LLABTO23-24
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- hahmottaa viestinnän mahdollisuuksia vaikuttamisen keinona
- hyödyntää viestintää organisaation tavoitteiden mukaisesti
- suunnitella ja toteuttaa kohderyhmälähtöisiä sisältöjä
- käyttää sisällöntuotantoon liittyviä työkaluja

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Tällä opintojaksolla perehdytään sisällöntuotantoon ja opittua sovelletaan asiakkaalle toteutettavissa sisällöntuotannon tehtävissä.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Labtic digimarkkinointitoimistossa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia.

Sisällöntuotanto -opintojakson laajuus on 3-10 op.= 81-270 h

Arviointiasteikko

1-5