SisällöntuotantoLaajuus (10 op)
Tunnus: AL00CI68
Laajuus
10 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa viestinnän mahdollisuuksia vaikuttamisen keinona
- hyödyntää viestintää organisaation tavoitteiden mukaisesti
- suunnitella ja toteuttaa kohderyhmälähtöisiä sisältöjä
- käyttää sisällöntuotantoon liittyviä työkaluja
Ajoitus
01.08.2024 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Petteri Markkanen
- Joanna Vihtonen
Ryhmät
-
LLABTO24-25Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa viestinnän mahdollisuuksia vaikuttamisen keinona
- hyödyntää viestintää organisaation tavoitteiden mukaisesti
- suunnitella ja toteuttaa kohderyhmälähtöisiä sisältöjä
- käyttää sisällöntuotantoon liittyviä työkaluja
Arviointiasteikko
1-5
Ajoitus
01.01.2023 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Petteri Markkanen
- Lotta Toivonen
- Joanna Vihtonen
Ryhmät
-
LLABTO23HTäydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö
-
LLABTO23-24Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa viestinnän mahdollisuuksia vaikuttamisen keinona
- hyödyntää viestintää organisaation tavoitteiden mukaisesti
- suunnitella ja toteuttaa kohderyhmälähtöisiä sisältöjä
- käyttää sisällöntuotantoon liittyviä työkaluja
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Tällä opintojaksolla perehdytään sisällöntuotantoon ja opittua sovelletaan asiakkaalle toteutettavissa sisällöntuotannon tehtävissä.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia.
Sisällöntuotanto -opintojakson laajuus on 3-10 op.= 81-270 h
Arviointiasteikko
1-5