Asiakassuhteen johtaminenLaajuus (5 op)
Tunnus: LI00BI17
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja
Ilmoittautumisaika
19.11.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
01.03.2022 - 31.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 45
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Linnea Sulkanen
- Pasi Tiihonen
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO22HTäydentävä osaaminen (AMK) 2022, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Lähiopetus, oppimistehtävät (osa yksilötyönä, osa ryhmätyönä), etätyöskentely
Ajoitus ja läsnäolo
Lähiopetusta ja etätyöskentelyä
HUOM! Opintojakso alkaa maaliskuun puolessa välissä 2022 ja jatkuu toukokuun loppuun saakka, ennen opintojakson ensimmäistä lähikertaa tehdään ennakkotehtävä.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Tulee esille opintojakson aikana.
Oppimisympäristö
Lähiopetus, etätyöskentely
Sisältö
Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja
Arviointimenetelmät
Oppimistehtävät suoritettava hyväksytysti.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteitä eikä menetelmiä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.