Siirry suoraan sisältöön

Asiakassuhteen johtaminenLaajuus (5 op)

Tunnus: LI00BI17

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja

Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

01.03.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 45

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
  • Linnea Sulkanen
  • Pasi Tiihonen
Opetusryhmät
  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLABTO22H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2022, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
  • Luennot 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Lähiopetus, oppimistehtävät (osa yksilötyönä, osa ryhmätyönä), etätyöskentely

Ajoitus ja läsnäolo

Lähiopetusta ja etätyöskentelyä
HUOM! Opintojakso alkaa maaliskuun puolessa välissä 2022 ja jatkuu toukokuun loppuun saakka, ennen opintojakson ensimmäistä lähikertaa tehdään ennakkotehtävä.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Tulee esille opintojakson aikana.

Oppimisympäristö

Lähiopetus, etätyöskentely

Sisältö

Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja

Arviointimenetelmät

Oppimistehtävät suoritettava hyväksytysti.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei hallitse asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteitä eikä menetelmiä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.