Marketing and Branding a Destination via Nature, Food and Industrial HeritageLaajuus (3 op)
Tunnus: KE00DH08
Laajuus
3 op
Opetuskieli
- englanti
Osaamistavoitteet
The student is able to take into account nature, food and industrial heritage when marketing and branding travel destinations.
Ilmoittautumisaika
17.02.2025 - 20.02.2025
Ajoitus
24.03.2025 - 30.04.2025
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
67 % Lähiopetus, 33 % Etäopetus
Yksikkö
Kielikeskus (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Kieliopinnot LAB
Opettaja
- Jaana Häkli
Ryhmät
-
KKIE24LABHKieli- ja viestintäopinnot 2024-2025, LAB
Osaamistavoitteet
The student is able to take into account nature, food and industrial heritage when marketing and branding travel destinations.
Arviointiasteikko
1-5