Asiantuntijuuden brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3031
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 30.08.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 03.11.2024
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Kieliopinnot LAB
Opettaja
- Susanna Peltonen
Opetusryhmät
- Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLTILIL24KVLiiketalouden ja logistiikan koulutus 24KV Lahti
Pienryhmät
- Verkkoluento
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Tämä toteutus on tarkoitettu ryhmälle LLTILIL24KV Tradenomi (AMK), liiketalous ja logistiikka 24K, verkko-opinnot.
Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään visuaalisen cv:n ja videoesittelyn avulla. Toteutus on kokonaan verkossa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.
Oppimisympäristö
Zoom, Moodle
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
AL00CD59 Työvälineosaaminen ja visuaalisen materiaalin käsittely suoritettu.
Arviointimenetelmät
Oppimistehtävät yksilö-ja ryhmätöinä, vertaispalaute sekä itsearviointi.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteereitä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen