Customer Experience (5 op)
Toteutuksen tunnus: LI00BI64-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2019 - 15.09.2019
Ajoitus
02.09.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden ja matkailun ala (LAMK)
Toimipiste
Liiketalouden ja matkailun ala
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Jussi Mozo
Vastuuopettaja
Milla Laisi-Wessman
Ryhmät
-
04IT17Tietojenkäsittelyn koulutus 17, Lahti
-
04EXC19KS2Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely
-
04Z1HIT17Z1 aikaikkuna IT17
-
04HTO19Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Liiketalouden ja matkailun ala, Lahti
-
04BIT17Degree Programme in Business Information Technology 17, Lahti
Osaamistavoitteet
The student is able to
- describe the framework of customer experience
- find reliable information about established methods and tools that are utilised in customer experience management
- choose appropriate methods for describing and developing customer experience
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Lähiopetus toteutetaan puoliksi opettajavetoisesti ja puoliksi pienryhmätyöskentelynä, jonka avulla pystyt tsemppaamaan omaa itsenäistä kurssisuoritustasi (kurssin arviointi perustuu 100% itsenäiseen suorittamiseen jota tuetaan tunneilla tehtävillä pienryhmätöillä ja harjoitteilla). Aikaisempien toteutusten opiskelijapalautteiden perusteella saat parhaiten irti kurssista, mikäli pystyt järjestämään itsesi tunneille. Kurssin suorittaminen myös osittain tai jopa kokonaan etänä kuitenkin onnistuu, mutta sitä ei suositella.
Kurssin aikana laaditaan neljä suppeaa kirjallista harjoitustyötä, joista kolme vertaisarvioidaan ja yhden arvioi opettaja. Tehdyistä harjoitustöistä laaditaan lopuksi reflektoiva yhteenveto, jonka arvioi opettaja.
Ajoitus ja läsnäolo
Ei pakollista mutta hyvin suositeltavaa aiempien, vastaavalla tavalla toteutettujen kurssien opiskelijapalautteiden perusteella.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Sähköinen kurssin alustalla.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Fasilitoitu prosessikirjoittaminen ja pienryhmätyöskentely (30% läsnä, 70% virtuaali)
Fasilitoitu prosesskirjoittaminen (100% etänä)
Kirjatentti (verkossa) - päivitetty kirjalista saatavissa kolmen lähiopetuskerran jälkeen
Työelämäyhteistyö
-
Uusintamahdollisuudet
Kirjatentti tentittävissä verkossa kolmen lähikerran jälkeen lukukauden loppuun.
Oppimisympäristö
Itsenäinen opiskelu 70%
Luokkaopetus 30%
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
lähitunnit 7 x 2h 14h
aineistot 4 x11h 44h
kirjoitus 4 x 15h 56h
arviointi 4 x 3h 16h
reflektio 1 x 5h 5h
yhteensä 135h
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Markkinoinnin peruskurssi tai muut vastaavat tiedot.
Arviointimenetelmät
Vertaisarviointi 5%
Opiskelijan itsearviointi 30%
Opettajan arviointi 20%
Opettaja voi nostaa tai laskea arvosanaa kahden arvosanan verran
Kriteerit esitellään ja käydään yhdessä läpi kurssin alussa (arviointimatriisi).
Arviointiasteikko
1-5