Siirry suoraan sisältöön

Customer Experience (5 op)

Toteutuksen tunnus: LI00BI64-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2019 - 15.09.2019

Ajoitus

02.09.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden ja matkailun ala (LAMK)

Toimipiste

Liiketalouden ja matkailun ala

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Jussi Mozo

Vastuuopettaja

Milla Laisi-Wessman

Ryhmät

  • 04IT17
    Tietojenkäsittelyn koulutus 17, Lahti
  • 04EXC19KS2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely
  • 04Z1HIT17
    Z1 aikaikkuna IT17
  • 04HTO19
    Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Liiketalouden ja matkailun ala, Lahti
  • 04BIT17
    Degree Programme in Business Information Technology 17, Lahti

Osaamistavoitteet

The student is able to
- describe the framework of customer experience
- find reliable information about established methods and tools that are utilised in customer experience management
- choose appropriate methods for describing and developing customer experience

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Lähiopetus toteutetaan puoliksi opettajavetoisesti ja puoliksi pienryhmätyöskentelynä, jonka avulla pystyt tsemppaamaan omaa itsenäistä kurssisuoritustasi (kurssin arviointi perustuu 100% itsenäiseen suorittamiseen jota tuetaan tunneilla tehtävillä pienryhmätöillä ja harjoitteilla). Aikaisempien toteutusten opiskelijapalautteiden perusteella saat parhaiten irti kurssista, mikäli pystyt järjestämään itsesi tunneille. Kurssin suorittaminen myös osittain tai jopa kokonaan etänä kuitenkin onnistuu, mutta sitä ei suositella.
Kurssin aikana laaditaan neljä suppeaa kirjallista harjoitustyötä, joista kolme vertaisarvioidaan ja yhden arvioi opettaja. Tehdyistä harjoitustöistä laaditaan lopuksi reflektoiva yhteenveto, jonka arvioi opettaja.

Ajoitus ja läsnäolo

Ei pakollista mutta hyvin suositeltavaa aiempien, vastaavalla tavalla toteutettujen kurssien opiskelijapalautteiden perusteella.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Sähköinen kurssin alustalla.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Fasilitoitu prosessikirjoittaminen ja pienryhmätyöskentely (30% läsnä, 70% virtuaali)
Fasilitoitu prosesskirjoittaminen (100% etänä)
Kirjatentti (verkossa) - päivitetty kirjalista saatavissa kolmen lähiopetuskerran jälkeen

Työelämäyhteistyö

-

Uusintamahdollisuudet

Kirjatentti tentittävissä verkossa kolmen lähikerran jälkeen lukukauden loppuun.

Oppimisympäristö

Itsenäinen opiskelu 70%
Luokkaopetus 30%

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

lähitunnit 7 x 2h 14h
aineistot 4 x11h 44h
kirjoitus 4 x 15h 56h
arviointi 4 x 3h 16h
reflektio 1 x 5h 5h
yhteensä 135h

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Markkinoinnin peruskurssi tai muut vastaavat tiedot.

Arviointimenetelmät

Vertaisarviointi 5%
Opiskelijan itsearviointi 30%
Opettajan arviointi 20%
Opettaja voi nostaa tai laskea arvosanaa kahden arvosanan verran
Kriteerit esitellään ja käydään yhdessä läpi kurssin alussa (arviointimatriisi).

Arviointiasteikko

1-5