Game Programming Mathematics and Physics (3 op)
Toteutuksen tunnus: TE00BH77-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.05.2020 - 15.09.2020
Ajoitus
31.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Tommi Veijalainen
- Game Developer
Ryhmät
-
TLTITO20HTäydentävä osaaminen AMK 2020-2021, Teknologia, Lahti
-
07TVT18KTieto- ja viestintätekniikan koulutus 18K, Lahti
-
07TVT18STieto- ja viestintätekniikan koulutus 18S, Lahti
-
07TVT17Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 17, Lahti
-
07Z1HTVT18SZ1 aikaikkuna 07TVT18S
Osaamistavoitteet
The student is able to
- describe and use the laws and principles of mathematics and physics in games
- handle objects in a game according to the laws of mathematics and physics using a programming language
- use a physics engine API inside a game program.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
nauhoitteet ja harjoitukset. tämä on verkkokurssi
Ajoitus ja läsnäolo
syksy 20, etenee viikkotahdilla, joka projektilla on aikataulu
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
AHOT
Oppimisympäristö
Reppu. tämä on verkkokurssi, jossa nauhoitetut luennot.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
81 tuntia
Sisältö
Fysiikan ja matematiikan sovellukset peleissä.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Unity 3D;n tai vastaavan pelimoottorin osaaminen pakollista
Arviointimenetelmät
Ryhmissä (4hlö) tehtävät projektit arvioidaan
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Ei suoritettu projekteja vaadittavalla tavalla
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
jotain näyttöä luonnontieteiden osaamisesta ja niiden käyttämisestä peleissä
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tajuaa miten luonto toimii ja miten se saadaan mallinnettua peliin
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Hyvä peli oikeilla fysiikoilla