Game Engines and Algorithms (4 op)
Toteutuksen tunnus: TE00BH63-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.05.2020 - 15.09.2020
Ajoitus
31.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Game Developer
- Olli Koskimaa
Ryhmät
-
TLTITO20HTäydentävä osaaminen AMK 2020-2021, Teknologia, Lahti
-
07TVT18KTieto- ja viestintätekniikan koulutus 18K, Lahti
-
07TVT18STieto- ja viestintätekniikan koulutus 18S, Lahti
-
07TVT17Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 17, Lahti
-
07Z1HTVT18SZ1 aikaikkuna 07TVT18S
Osaamistavoitteet
The student is able to
- know the principles of game design
- know the basic architectures used in games
- know the basic data structures and algorithms used in games
- use different game-related API's
- know the events and design patterns used in games
- measure, analyze and optimize game performance
- program communication between multi-user game clients.
Arviointiasteikko
1-5