Siirry suoraan sisältöön

Game Engines and Algorithms (4 op)

Toteutuksen tunnus: TE00BH63-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

04.05.2020 - 15.09.2020

Ajoitus

31.08.2020 - 31.12.2020

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Game Developer
  • Olli Koskimaa

Ryhmät

  • TLTITO20H
    Täydentävä osaaminen AMK 2020-2021, Teknologia, Lahti
  • 07TVT18K
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 18K, Lahti
  • 07TVT18S
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 18S, Lahti
  • 07TVT17
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 17, Lahti
  • 07Z1HTVT18S
    Z1 aikaikkuna 07TVT18S

Osaamistavoitteet

The student is able to
- know the principles of game design
- know the basic architectures used in games
- know the basic data structures and algorithms used in games
- use different game-related API's
- know the events and design patterns used in games
- measure, analyze and optimize game performance
- program communication between multi-user game clients.

Arviointiasteikko

1-5