Asiakaskokemus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LI00BI18-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.08.2020 - 15.09.2020
Ajoitus
01.09.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
- Verkkokampus, Lappeenranta
- Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 45
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Linnea Sulkanen
Ryhmät
-
04HLIIMonimuoto- tai verkko-opetus, Liiketalouden ja matkailun ala
-
LLTITO20HTäydentävä osaaminen AMK 2020-2021, Liiketoiminta, Lahti
-
LITA19VLiiketalouden koulutus 19S, verkkototeutus, Lappeenranta
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- kuvata asiakaskokemuksen viitekehyksen
- etsiä luotettavaa tietoa vakiintuneista menetelmistä ja työkaluista, joita hyödynnetään asiakaskokemuksen johtamisessa
- valita tarkoituksenmukaiset menetelmät asiakaskokemuksen kuvaamiseen ja kehittämiseen
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
100% virtuaalitoteutus Moodle-alustalla. Tarkoitettu ensisijaisesti verkkotradenomi- ja monimuotoryhmille.
Ajoitus ja läsnäolo
Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä annettavan aikataulun mukaan syys- ja lokakuussa 2020.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Asiaan liittyvät ajankohtaiset artikkelit, tutkimukset ym. Tulevat esille opintojakson aikana.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Keväällä opintojakso tarjolla päiväopinto-toteutuksena.
Uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä, oppimistehtävät yksilötyönä ja ryhmätyönä
Oppimisympäristö
Virtuaalitoteutus.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5x27 =135 tuntia opiskelijan työtä
Sisältö
Asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet. Asiakaskokemuksen johtaminen ja sen eri menetelmät ja työkalut. Asiakaskokemuksen kuvaamisen ja kehittämisen menetelmät.
Arviointimenetelmät
Ennakkotehtävä , oppimistehtävät, kaikki suoritettava hyväksytysti.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse asiakaskokemuksen peruskäsitteitä eikä menetelmiä , eikä osaa soveltaa niitä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee pääosin asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä osin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.