Siirry suoraan sisältöön

International Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CJ46-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 14.01.2022

Ajoitus

10.01.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Complementary competence and optional courses taught in English: Bachelors
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Jukka Korre

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLABTO22H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2022, Liiketoimintayksikkö
  • LLTIEX22K1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 22K, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti

Pienryhmät

  • Luennot 1

Osaamistavoitteet

The student is able to:
- explain the relevant trends and issues to be considered in developing a future international business opportunity.
- develop a strategic approach to developing the future international business opportunity. Concepts such as working in projects, co
creation, collaborative networks, design thinking, circular economies, blue ocean and creating new market spaces will be explored.
- recommended solutions that could be implemented in actualising the chosen strategy to create the international business opportunity.

Arviointiasteikko

1-5