Asiakkuudet ja markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00BV19-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.05.2020 - 15.09.2020
Ajoitus
31.08.2020 - 18.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus
Opettaja
- Eva Mattila
Ryhmät
-
LLTIMATLI20SMatkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus 20S Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet
- markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet
- tunnistaa asiakastarpeita ja ymmärtää niiden merkityksen yrityksen menestykselle
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Kurssi toteutetaan verkko-opintoina.
Ajoitus ja läsnäolo
Lukujärjestyksen mukaan syksyllä 2020
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Bergström, S. & Leppänen, A. 2016. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita. Saatavana myös e-kirjana.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op x 27 tuntia = 135 tuntia opiskelijan työtä.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse markkinoinnin peruskäsitteitä eikä osaa soveltaa niitä
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee puutteellisesti markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä auttavasti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä luovasti. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.