Siirry suoraan sisältöön

Service Design in Small and Medium-Sized EnterprisesLaajuus (3 op)

Tunnus: KM00CZ47

Laajuus

3 op

Opetuskieli

  • englanti

Vastuuhenkilö

Osaamistavoitteet

The student is able to explore the benefits of service design in SMEs. Service design is a holistic approach that focuses on designing and improving services to enhance customer experiences and create value for businesses.

Ilmoittautumisaika

19.11.2023

Ajoitus

08.01.2024 - 21.04.2024

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

67 % Lähiopetus, 33 % Etäopetus

Yksikkö

Kielikeskus (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

0 - 10

Koulutus
  • Kieliopinnot LAB
Opettaja
  • Jaana Häkli
Ryhmät
  • KKIE23LABH
    Kieli- ja viestintäopinnot 2023-2024, LAB

Osaamistavoitteet

The student is able to explore the benefits of service design in SMEs. Service design is a holistic approach that focuses on designing and improving services to enhance customer experiences and create value for businesses.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

This intensive course is carried out in co-operation with VIVES from Belgium and htw Saar from Germany. Students for the intensive programme have been selected already.

Ajoitus ja läsnäolo

Virtual part in February-March, physical mobility in Bruges, Belgium on 23.- 28.3.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteerit: arviointiasteikko hyväksytty/hylätty

successful participation in the pre-assignment, virtual parts, multicultural teamwork during the physical mobility and self-reflective essay after mobility