Game Programming Essentials (4 op)
Toteutuksen tunnus: TE00BH34-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 19.01.2020
Ajoitus
07.01.2020 - 26.04.2020
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
0 - 50
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Ismo Jakonen
- Olli Koskimaa
Ryhmät
-
07TVT19KTieto- ja viestintätekniikan koulutus 19K, Lahti
-
07Z1HTVT19KZ1 aikaikkuna 07TVT19K
-
07EXC20K2Saapuvat vaihto-opiskelijat kevät 2020, pitkät vaihdot, tietotekniikka
Osaamistavoitteet
The student is able to
- understand the principles and work flow of game programming
- master basic techniques to create interactive models
- know how to use physics engines
- create a simple game
- manipulate game objects by scripting.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Toteutus erillisen lukujärjestyksen mukaan syys-joulukuussa.
Opetus toteutetaan luokkaopetuksena.
Kurssilla perehdytään Unity 3D-ohjelman käyttöön pelien ja interaktiivisten esitysten tekemiseen esimerkkien ja harjoitustöiden kautta.
Ajoitus ja läsnäolo
Kevät 2020
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Oppimateriaali löytyy Reppusta.
Uusintamahdollisuudet
Ei tenttejä.
Oppimisympäristö
reppu.lamk.fi
Arviointimenetelmät
Kurssin arviointi perustuu 3-5 palautettavaan harjoitustyöhön. Harjoitustöiden arviointi perustuu harjoitustyössä käytetyn ohjelmiston ominaisuuksien monipuoliseen hyödyntämiseen, uusien työtapojen omaksumiseen ja harjoitustöiden visuaaliseen ulkoasuun.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson minimi tavoitteita.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa käyttää ja luoda pelejä Unity3D-ohjelmistolla.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa monipuolisesti käyttää ja hyödyntää Unity3D-ohjelmistoa pelien ja interaktiivisten esitysten luomisessa.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee kurssilla käytetyt Unity 3D-ohjelmistot ammattimaisesti ja pystyy soveltamaan saamiaan oppeja myös muiden ohjelmistojen käytössä. Palautettavien harjoitustöiden visuaalinen ulkoasu hyvin toteutettu.