Siirry suoraan sisältöön

Game Programming Essentials (4 op)

Toteutuksen tunnus: TE00BH34-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 19.01.2020

Ajoitus

07.01.2020 - 26.04.2020

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 50

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Ismo Jakonen
  • Olli Koskimaa

Ryhmät

  • 07TVT19K
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 19K, Lahti
  • 07Z1HTVT19K
    Z1 aikaikkuna 07TVT19K
  • 07EXC20K2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat kevät 2020, pitkät vaihdot, tietotekniikka

Osaamistavoitteet

The student is able to
- understand the principles and work flow of game programming
- master basic techniques to create interactive models
- know how to use physics engines
- create a simple game
- manipulate game objects by scripting.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Toteutus erillisen lukujärjestyksen mukaan syys-joulukuussa.
Opetus toteutetaan luokkaopetuksena.
Kurssilla perehdytään Unity 3D-ohjelman käyttöön pelien ja interaktiivisten esitysten tekemiseen esimerkkien ja harjoitustöiden kautta.

Ajoitus ja läsnäolo

Kevät 2020

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Oppimateriaali löytyy Reppusta.

Uusintamahdollisuudet

Ei tenttejä.

Oppimisympäristö

reppu.lamk.fi

Arviointimenetelmät

Kurssin arviointi perustuu 3-5 palautettavaan harjoitustyöhön. Harjoitustöiden arviointi perustuu harjoitustyössä käytetyn ohjelmiston ominaisuuksien monipuoliseen hyödyntämiseen, uusien työtapojen omaksumiseen ja harjoitustöiden visuaaliseen ulkoasuun.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson minimi tavoitteita.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa käyttää ja luoda pelejä Unity3D-ohjelmistolla.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa monipuolisesti käyttää ja hyödyntää Unity3D-ohjelmistoa pelien ja interaktiivisten esitysten luomisessa.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee kurssilla käytetyt Unity 3D-ohjelmistot ammattimaisesti ja pystyy soveltamaan saamiaan oppeja myös muiden ohjelmistojen käytössä. Palautettavien harjoitustöiden visuaalinen ulkoasu hyvin toteutettu.