Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LI00BI18-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 19.01.2020

Ajoitus

08.01.2020 - 31.05.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 35

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Linnea Sulkanen

Ryhmät

  • 04HTO19
    Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Liiketalouden ja matkailun ala, Lahti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- kuvata asiakaskokemuksen viitekehyksen
- etsiä luotettavaa tietoa vakiintuneista menetelmistä ja työkaluista, joita hyödynnetään asiakaskokemuksen johtamisessa
- valita tarkoituksenmukaiset menetelmät asiakaskokemuksen kuvaamiseen ja kehittämiseen

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Lähiopetus, etätyöskentely, oppimistehtävät

Ajoitus ja läsnäolo

Opetusta ja esityksiä lähikertoina, etätyöskentelyä.

HUOM! Opintojakso toteutetaan tammi-maaliskuussa 2020.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Asiaan liittyvät ajankohtaiset artikkelit, tutkimukset ym. Tulevat esille opintojakson aikana.

Uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä, oppimistehtävät

Oppimisympäristö

Lähiopetus, etätyöskentely

Sisältö

Asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet. Asiakaskokemuksen johtaminen ja sen eri menetelmät ja työkalut. Asiakaskokemuksen kuvaamisen ja kehittämisen menetelmät.

Arviointimenetelmät

Ennakkotehtävä , oppimistehtävät, kaikki suoritettava hyväksytysti.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei hallitse asiakaskokemuksen peruskäsitteitä eikä menetelmiä , eikä osaa soveltaa niitä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee pääosin asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä osin.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.