Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LI00BI18-3004

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.09.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden ja matkailun ala (LAMK)

Toimipiste

Liiketalouden ja matkailun ala

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 35

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Linnea Sulkanen

Ryhmät

  • 04HLII
    Monimuoto- tai verkko-opetus, Liiketalouden ja matkailun ala
  • 04HTO19
    Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Liiketalouden ja matkailun ala, Lahti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- kuvata asiakaskokemuksen viitekehyksen
- etsiä luotettavaa tietoa vakiintuneista menetelmistä ja työkaluista, joita hyödynnetään asiakaskokemuksen johtamisessa
- valita tarkoituksenmukaiset menetelmät asiakaskokemuksen kuvaamiseen ja kehittämiseen

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

100% virtuaalitoteutus Reppu-alustalla. Tarkoitettu ensisijaisesti verkkotradenomi- ja monimuotoryhmille.

Ajoitus ja läsnäolo

Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä annettavan aikataulun mukaan syys- ja lokakuussa 2019.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Asiaan liittyvät ajankohtaiset artikkelit, tutkimukset ym. Tulevat esille opintojakson aikana.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Keväällä opintojakso tarjolla päiväopinto-toteutuksena.

Uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä, oppimistehtävät yksilötyönä ja ryhmätyönä

Oppimisympäristö

Virtuaalitoteutus.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5x27 =135 tuntia opiskelijan työtä

Sisältö

Asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet. Asiakaskokemuksen johtaminen ja sen eri menetelmät ja työkalut. Asiakaskokemuksen kuvaamisen ja kehittämisen menetelmät.

Arviointimenetelmät

Ennakkotehtävä , oppimistehtävät, kaikki suoritettava hyväksytysti.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei hallitse asiakaskokemuksen peruskäsitteitä eikä menetelmiä , eikä osaa soveltaa niitä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee pääosin asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä osin.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.