Web ja peliteknologian soveltaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: AT00BX91-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.07.2021 - 05.09.2021
Ajoitus
01.11.2021 - 17.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Ismo Jakonen
- Henri Koukka
- Olli Koskimaa
Opetusryhmät
- Opetus (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
07TVT20KTieto- ja viestintätekniikan koulutus 20K, Lahti
-
TLTITVT20SVTieto- ja viestintätekniikan koulutus 20SV Lahti
Pienryhmät
- Opetus
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- toimia pienryhmässä asiantuntijana ja ratkaista tehtäviä yhdessä
- toimia osana ketteriä projektimenetelmiä käyttävässä projektissa
- suunnitella Web ja pelikäyttöliittymiä
- suunnitella ja toteuttaa peliympäristöjä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Toteutetaan pienryhmissä Unity3d-työkalulla peli sekä palvelinsovellus jonka avulla peli kommunikoi tietokantaan pelin statistiikkaa.
Ajoitus ja läsnäolo
Syysloman jälkeen loppusyksy 2021
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kurssin moodlesivuilta löytyvä materiaali
Oppimisympäristö
moodle.lut.fi ja zoom
Sisältö
Opiskelija osaa toteuttaa pienryhmäprojektina pelin ja pelin käyttämän taustapalvelun joka tallentaa tietokantaan pelin statistiikan.
Arviointimenetelmät
Pienryhmäharjoitustyö
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei osallistu projektiin tai pienryhmällä ei synny kriteerit tätyttävää toteutusta.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osallistuu projektiin minimiosuudella ja pienryhmän tuotos täyttää minimivaatimukset.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija toteuttaa aktiivisesti oman osansa projektista. Pienryhmän tuotos täyttää vaatimukset.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija toimii aktiivisesti projektin vastuullisena ja johtavana toimijana. Projektin lopputulos on erinomainen ja monipuolinen.