Integratiivisten toimintamallien kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: ST00BO36-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.05.2020 - 15.09.2020
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Sosiaalialan koulutus (ylempi AMK), Lapsi- ja perhepalveluiden kehittäminen (2018, 2019, 2020)
Opettaja
- Raija Hovi-Pulsa
- Tuula Anneli Hyppönen
Ryhmät
-
HLTIYTO20HTäydentävä osaaminen YAMK 2020-2021, Hyvinvointi, Lahti
-
08YLPK19SLapsi- ja perhepalveluiden kehittäminen (YAMK) 19S, Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- soveltaa matalan kynnyksen sekä vaativan ja erityistason palveluiden monitoimijaista osaamista
- kehittää lasten, nuorten ja perheiden osallisuutta tukevia integratiivisia toimintamalleja
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutuu kokonaan verkossa Moodle-oppimisympäristössä.
3.9 Verkkosivut avautuvat
10.9 Lähipäivä verkossa 9-14, Zoom-linkki lähetetään ilmoittautuneille
29.10 Lähipäivä verkossa 9-12
Itsenäiset tai pari/ryhmätyönä toteutettavat kehittämistehtävät. ja blogikirjoitus
Tehtävien ohjeet ja materiaali käydään läpi 10.9 verkkolähipäivänä
Ajoitus ja läsnäolo
Opintojakso toteutuu kokonaan verkossa Moodle-oppimisympäristössä.
3.9 Verkkosivut avautuvat
10.9 Lähipäivä verkossa 9-14, Zoom-linkki lähetetään ilmoittautuneille
29.10 Lähipäivä verkossa 9-12
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Uudet kotimaiset ja kansainväliset tutkimukset ja raportit
Käydään läpi ensimmäisellä opetuskerralla
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Toteutuksella ei ole valinnaisia suoritustapoja
Uusintamahdollisuudet
Opintojakso ei sisällä tenttiä
Oppimisympäristö
Moodle-oppimisympäristö
Sisältö
Tavoitteet:
-osaa hyödyntää matalan kynnyksen sekä vaativan ja erityistason palveluiden monitoimijaista osaamista
- osaa kehittää lasten,nuorten ja perheiden osallisuutta tukevia integratiivisia toimintamalleja
Sisältö:
Matalan kynnyksen palveluiden sekä vaativan ja erityistason palveluiden monitoimijainen osaaminen, integratiivisten toimintamallien kehittäminen
Arviointiasteikko
1-5