Quality management in social and health care services (5 cr)
Code: ST00BO17-3002
General information
Enrollment
04.05.2020 - 30.08.2020
Timing
01.06.2020 - 31.12.2020
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Faculty of Health Care and Social Services (LAB)
Campus
Lahti Campus
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Master of Social and Health Care, Customer Relationship Management in Social and Health Care Services (2018, 2019, 2020)
Teachers
- Johanna Kuisma
- Tarja Korpela
Groups
-
HLTIYTO20H
-
08YSOT19S
Learning outcomes
The student is able to
- master key quality management concepts and basic knowledge
- apply quality management systems in their work
- take responsibility for quality development in their organisation
- develop and manage service processes effectively and efficiently
Assessment scale
1-5
Assessment criteria: level 1 (assessment scale 1–5)
Arviointikriteerit: taso 3
- käyttää asiantuntevasti palvelumuotoilun käsitteitä ja tietopohjaa
- valitsee tarkoituksenmukaisia palvelumuotoilun menetelmiä ja soveltaa niitä
palvelujen kehittämisessä . Arvioi käyttämiään menetelmiä.
- hyödyntää perustellen palvelumuotoilua organisaation toiminnan johtamisessa ja kehittämisessä. Esittää käyttäjälähtöisiä ratkaisuja palvelun parantamiseksi.
Arviointikriteerit: taso 5
- käyttää asiantuntevasti palvelumuotoilun käsitteitä ja tietopohjaa ja perustelee toimintaa niillä
- valitsee tarkoituksenmukaisia palvelumuotoilun menetelmiä ja soveltaa niitä
palvelujen kehittämisessä . Arvioi kriittisesti käyttämiään menetelmiä.
- - kehittää ja johtaa tavoitteellisesti työyhteisön/organisaation/sosiaali- ja terveyspalvelujen käyttäjälähtöisiä prosesseja palvelumuotoilun menetelmin. Esittää innovatiivisia ratkaisuja palvelun parantamiseksi.