Siirry suoraan sisältöön

Asiakassuhteen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LI00BI17-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.07.2021 - 05.09.2021

Ajoitus

13.10.2021 - 31.12.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 45

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Linnea Sulkanen
  • Pasi Tiihonen

Opetusryhmät

  • Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLABTO21H
    Täydentävä osaaminen (AMK) syksy 2021, Liiketoimintayksikkö

Pienryhmät

  • Verkkoluento 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

100% virtuaalitoteutus Moodle-alustalla. Ryhmä- ja yksilötehtäviä. Tarkoitettu ensisijaisesti verkkotradenomi- ja monimuotoryhmille.

Ajoitus ja läsnäolo

Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä annettavan aikataulun mukaisesti marras-joulukuussa 2021. Ennakkotehtävä annetaan ja Moodle-toteutus avataan kaksi viikkoa ennen opintojakson aloitusta eli 13.10.2021.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Tulee esille opintojakson aikana.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Keväällä opintojakso tarjolla päiväopinto-toteutuksena.

Oppimisympäristö

Virtuaalitoteutus, pääosin aikaan sitomatonta työskentelyä, lisäksi muutama aikaan sidottu sessio illalla zoom-yhteyden kautta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 x 27 tuntia = 135 tuntia opiskelijan työtä.

Sisältö

Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja

Arviointimenetelmät

Kaikki oppimistehtävät suoritettava hyväksytysti. Ryhmä- ja yksilötehtäviä. Osa tehtävistä arvioidaan asteikolla hyväksytty/täydennettävä ja osa asteikolla 1-5. Kurssin arvosana pohjaa asteikolla 1-5 arvioitujen tehtävien arvosanoihin.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei hallitse asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteitä eikä menetelmiä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.