Asiakassuhteen johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LI00BI17-3008
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.07.2021 - 05.09.2021
Ajoitus
13.10.2021 - 31.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 45
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Linnea Sulkanen
- Pasi Tiihonen
Opetusryhmät
- Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO21HTäydentävä osaaminen (AMK) syksy 2021, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Verkkoluento 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
100% virtuaalitoteutus Moodle-alustalla. Ryhmä- ja yksilötehtäviä. Tarkoitettu ensisijaisesti verkkotradenomi- ja monimuotoryhmille.
Ajoitus ja läsnäolo
Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä annettavan aikataulun mukaisesti marras-joulukuussa 2021. Ennakkotehtävä annetaan ja Moodle-toteutus avataan kaksi viikkoa ennen opintojakson aloitusta eli 13.10.2021.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Tulee esille opintojakson aikana.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Keväällä opintojakso tarjolla päiväopinto-toteutuksena.
Oppimisympäristö
Virtuaalitoteutus, pääosin aikaan sitomatonta työskentelyä, lisäksi muutama aikaan sidottu sessio illalla zoom-yhteyden kautta.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 x 27 tuntia = 135 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja
Arviointimenetelmät
Kaikki oppimistehtävät suoritettava hyväksytysti. Ryhmä- ja yksilötehtäviä. Osa tehtävistä arvioidaan asteikolla hyväksytty/täydennettävä ja osa asteikolla 1-5. Kurssin arvosana pohjaa asteikolla 1-5 arvioitujen tehtävien arvosanoihin.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteitä eikä menetelmiä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.