Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LA00BO59-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

16.11.2020 - 18.12.2020

Ajoitus

01.01.2021 - 22.03.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lahti

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

1 - 30

Koulutus

  • Liiketalouden alan koulutus (ylempi AMK), Digitaaliset ratkaisut (2018, 2019, 2020)
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, YAMK

Opettaja

  • Ritva Kinnunen

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLTIYTO20H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2020-2021, Liiketoiminta, Lahti
  • LLTIYDIGL20S
    Digitaaliset ratkaisut (YAMK), liiketalouden ala 20S Lahti

Pienryhmät

  • Luennot 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- suunnitella markkinoinnin tavoitteita tukevan keino- ja kanavavalikoiman
- arvioida markkinointiviestinnän tehokkuutta markkinoinnin tavoitteisiin nähden
- laatia organisaatiolle sen toimintaympäristön huomioivan digitaalisen markkinointisuunnitelman

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Tämä toteutus kuuluu YAMK koulutustarjontaan. Monimuoto-opetus

Ajoitus ja läsnäolo

Lähipäivät 14.1. ja 11.3. muutettu Zoom etäopetus päiviksi.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.

Sisältö

Opintojakson aikana perehdytään seuraaviin digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin: digitaalisen markkinoinnin suunnitelma (SOSTAC), markkinoinnin automaatio, markkinointi sosiaalisessa mediassa, mobiilimarkkinointi, sisällöntuotanto, hakukonemarkkinointi, hakukoneoptimointi sekä digitaalisen markkinoinnin analytiikka. Opiskelija syventää osaamistaan jollakin digitaalisen markkinoinnin osa-alueella kirjoittamalla julkaisukelpoisen artikkelin valitsemastaan aiheesta.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Tämä opintojakso kuuluu YAMK:n tarjontaan.

Arviointiasteikko

1-5