Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa (3 op)
Toteutuksen tunnus: KVV0366-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
17.08.2020 - 15.09.2020
Ajoitus
22.09.2020 - 20.12.2020
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lappeenranta
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 200
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Tuula Hämäläinen
Osaamistavoitteet
Yrittäjyyspolku - toteutetaan yhdessä Saimaan ammattiopisto Sampon kanssa
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Verkko-opiskelu, ei sisällä aikaan sidottuja webinaareja. Opintojaksoon kuuluu ryhmässä toteutettavia kommentointitehtäviä, joiden aikatauluttamisesta ryhmä sopii keskenään. Ryhmät jaetaan satunnaisesti opintojakson alussa, joten kirjaudu alustalle toteutuksen alkaessa. Tehtävät jokainen osallistuja työstää itsekseen ja yhteinen työskentely on ryhmän keskinäistä vertaispalautetta ja kommentointia.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materiaali löytyy verkkoalustalta.
Sisältö
Tavoitteet: Opiskelija
- ymmärtää digimarkkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa
- tuntee digimarkkinoinnin käsitteet
- osaa hyödyntää digimarkkinoinnin välineitä
- tunnistaa brändin merkityksen liiketoiminnassa
- osaa suunnitella ja toteuttaa sosiaalisen median sisältöä
- osaa laatia yksinkertaisen digitaalisen markkinoinnin suunnitelman
- osaa arvioida omaa oppimistaan
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Ei vaadi aiempaa osaamista. Soveltuu eri alojen opiskelijoille.
Arviointimenetelmät
Itse ja vertaisarviointi, tehtävien hyväksytty suorittaminen
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteerit: arviointiasteikko hyväksytty/hylätty
Opiskelija
- ymmärtää digimarkkinoinnin merkityksen
- tunnistaa digimarkkinoinnin käsitteet
- arvioi digimarkkinoinnin välineitä kohderyhmän näkökulmasta
- laatii sosiaalisen median kaupallista sisältöä
- laatii yksinkertaisen digitaalisen markkinoinnin suunnitelman
- arvioi omaa osaamistaan ja antaa vertaispalautetta