Jaana Loipponen
Jaana Loipponen
Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali. (not translated)
TÄMÄ JA TOTEUTUS AL00CD60-3011 OVAT VAIHTOEHTOJA: Opiskelija voi valita sen, joka hänen aikatauluunsa parhaiten sopii: tämä toteutus 25.4. - 3.6. toteutus AL00CD60-3008 ajalla 17.1. - 14.3. TÄMÄ JA TOTEUTUS JA TOTEUTUS AL00CD60-3008 ON TARKOITETTU RYHMÄLLE LTILIL20SV Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään mm. markkinoivan cv:n ja videoesittelyn avulla. (not translated)
Henkilökohtaiset oppimistehtävät, seurantatehtävä parityönä. Vertaispalaute ja itsearviointi. (not translated)
Finnish
25.04.2022 - 03.06.2022
19.11.2021 - 09.01.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
15 - 35
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Jaana Loipponen
Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu. (not translated)
Language studies LAB, Bachelor's Degree Programme in Business and Logistics
E-campus
3 credits
1-5
VASTAAVA TOTEUTUS SAMOILLE RYHMILLE ON AL00CD60-3008, AJANKOHTA 17.1. - 14.3. (not translated)
25.4. - 3.6. Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein. (not translated)
Moodle-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt. (not translated)
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko. (not translated)
Opiskelija osaa: - tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa - tehdä oman osaamisensa näkyväksi. (not translated)
Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteereitä. (not translated)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä. Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia. Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä. Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan (not translated)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti. Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua. Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja. Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti. (not translated)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä. Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista. Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä. Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen (not translated)