Itsensä brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: AL00BV16-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
16.11.2020 - 10.01.2021
Ajoitus
11.01.2021 - 28.02.2021
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
13 - 50
Koulutus
- Liiketalouden ja logistiikan koulutus
Opettaja
- Heli Kamaja
Opetusryhmät
- Toteutuksen opetusryhmä 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
KKIE20LABHKieli- ja viestintäopinnot 2020-2021, LAB
-
LLTILIL20SVLiiketalouden ja logistiikan koulutus 20SV Lahti
Pienryhmät
- Toteutuksen opetusryhmä 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
TÄMÄN TOTEUTUKSEN AJANKOHTA ON 11.1. - 28.2.2021
TÄMÄ TOTEUTUS ON ENSISIJAISESTI TARKOITETTU RYHMÄLLE LLTILIL20SV
Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään mm. markkinoivan cv:n ja videoesittelyn avulla.
Ajoitus ja läsnäolo
Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.
Oppimisympäristö
Moodle-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.
Arviointimenetelmät
Henkilökohtaiset oppimistehtävät, virtuaalikokous ryhmätehtävänä. Vertaisarviointi ja vertaisarvioinnin suorittaminen.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta oppimistavoitteita.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen.