Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LA00BO59-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 13.12.2021

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lahti

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liiketalouden alan koulutus (ylempi AMK), Digitaaliset ratkaisut (2018, 2019, 2020)

Opettaja

  • Ritva Kinnunen

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLTIYLDR21S
    Liiketoiminnan digitaaliset ratkaisut (YAMK) 21S Lahti

Pienryhmät

  • Luennot 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- suunnitella markkinoinnin tavoitteita tukevan keino- ja kanavavalikoiman
- arvioida markkinointiviestinnän tehokkuutta markkinoinnin tavoitteisiin nähden
- laatia organisaatiolle sen toimintaympäristön huomioivan digitaalisen markkinointisuunnitelman

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Tämä toteutus kuuluu YAMK koulutustarjontaan. Verkkototeutus.

Ajoitus ja läsnäolo

Zoom etäopetus.13.1. ja 10.3. Tarkemmat tiedot ja mahdolliset muutokset löytyvät Moodlesta.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.

Sisältö

Opintojakson aikana perehdytään seuraaviin digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin: digitaalisen markkinoinnin suunnitelma (SOSTAC), markkinoinnin automaatio, markkinointi sosiaalisessa mediassa, mobiilimarkkinointi, sisällöntuotanto, hakukonemarkkinointi, hakukoneoptimointi sekä ajankohtaiseen kehitykseen. Opiskelija syventää osaamistaan jollakin digitaalisen markkinoinnin osa-alueella kirjoittamalla julkaisukelpoisen artikkelin valitsemastaan aiheesta.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Tämä opintojakso kuuluu YAMK:n tarjontaan.

Arviointiasteikko

1-5