Digitaalinen markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LA00BO59-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.11.2021 - 13.12.2021
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden alan koulutus (ylempi AMK), Digitaaliset ratkaisut (2018, 2019, 2020)
Opettaja
- Ritva Kinnunen
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLTIYLDR21SLiiketoiminnan digitaaliset ratkaisut (YAMK) 21S Lahti
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella markkinoinnin tavoitteita tukevan keino- ja kanavavalikoiman
- arvioida markkinointiviestinnän tehokkuutta markkinoinnin tavoitteisiin nähden
- laatia organisaatiolle sen toimintaympäristön huomioivan digitaalisen markkinointisuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Tämä toteutus kuuluu YAMK koulutustarjontaan. Verkkototeutus.
Ajoitus ja läsnäolo
Zoom etäopetus.13.1. ja 10.3. Tarkemmat tiedot ja mahdolliset muutokset löytyvät Moodlesta.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.
Sisältö
Opintojakson aikana perehdytään seuraaviin digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin: digitaalisen markkinoinnin suunnitelma (SOSTAC), markkinoinnin automaatio, markkinointi sosiaalisessa mediassa, mobiilimarkkinointi, sisällöntuotanto, hakukonemarkkinointi, hakukoneoptimointi sekä ajankohtaiseen kehitykseen. Opiskelija syventää osaamistaan jollakin digitaalisen markkinoinnin osa-alueella kirjoittamalla julkaisukelpoisen artikkelin valitsemastaan aiheesta.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Tämä opintojakso kuuluu YAMK:n tarjontaan.
Arviointiasteikko
1-5