Siirry suoraan sisältöön

Game Programming Mathematics and Physics (3 op)

Toteutuksen tunnus: TE00BH77-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2019 - 15.09.2019

Ajoitus

01.09.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikan ala (LAMK)

Toimipiste

Tekniikan ala

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Tommi Veijalainen

Ryhmät

  • 07HTO19
    Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Tekniikan ala, Lahti
  • 07EXC19KS1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tekniikka
  • 07EXC19KS2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tietotekniikka
  • 07TVT17
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 17, Lahti
  • 07Z1HTVT17
    Z1 aikaikkuna TVT17
  • 07TVT16
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 16S, Lahti

Osaamistavoitteet

The student is able to
- describe and use the laws and principles of mathematics and physics in games
- handle objects in a game according to the laws of mathematics and physics using a programming language
- use a physics engine API inside a game program.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

luennot ja harjoitukset

Ajoitus ja läsnäolo

syksy 19, läsnä olo puolipakollista

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

AHOT

Oppimisympäristö

luokka

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

81 tuntia

Sisältö

Fysiikan ja matematiikan sovellukset peleissä.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Unity 3D osaaminen pakollista

Arviointimenetelmät

Ryhmissä tehtävät projektit arvioidaan

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Ei suoritettu projekteja vaadittavalla tavalla

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

jotain näyttöä luonnontieteiden osaamisesta ja niiden käyttämisestä peleissä

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tajuaa miten luonto toimii ja miten se saadaan mallinnettua peliin

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Hyvä peli oikeilla fysiikoilla