Game Programming Mathematics and Physics (3 op)
Toteutuksen tunnus: TE00BH77-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2019 - 15.09.2019
Ajoitus
01.09.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikan ala (LAMK)
Toimipiste
Tekniikan ala
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Tommi Veijalainen
Ryhmät
-
07HTO19Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Tekniikan ala, Lahti
-
07EXC19KS1Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tekniikka
-
07EXC19KS2Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tietotekniikka
-
07TVT17Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 17, Lahti
-
07Z1HTVT17Z1 aikaikkuna TVT17
-
07TVT16Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 16S, Lahti
Osaamistavoitteet
The student is able to
- describe and use the laws and principles of mathematics and physics in games
- handle objects in a game according to the laws of mathematics and physics using a programming language
- use a physics engine API inside a game program.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
luennot ja harjoitukset
Ajoitus ja läsnäolo
syksy 19, läsnä olo puolipakollista
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
AHOT
Oppimisympäristö
luokka
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
81 tuntia
Sisältö
Fysiikan ja matematiikan sovellukset peleissä.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Unity 3D osaaminen pakollista
Arviointimenetelmät
Ryhmissä tehtävät projektit arvioidaan
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Ei suoritettu projekteja vaadittavalla tavalla
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
jotain näyttöä luonnontieteiden osaamisesta ja niiden käyttämisestä peleissä
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tajuaa miten luonto toimii ja miten se saadaan mallinnettua peliin
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Hyvä peli oikeilla fysiikoilla