Game Engines and Algorithms (4 op)
Toteutuksen tunnus: TE00BH63-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2019 - 15.09.2019
Ajoitus
01.09.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikan ala (LAMK)
Toimipiste
Tekniikan ala
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Olli Koskimaa
Ryhmät
-
07HTO19Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Tekniikan ala, Lahti
-
07EXC19KS1Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tekniikka
-
07EXC19KS2Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tietotekniikka
-
07TVT17Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 17, Lahti
-
07Z1HTVT17Z1 aikaikkuna TVT17
-
07TVT16Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 16S, Lahti
Osaamistavoitteet
The student is able to
- know the principles of game design
- know the basic architectures used in games
- know the basic data structures and algorithms used in games
- use different game-related API's
- know the events and design patterns used in games
- measure, analyze and optimize game performance
- program communication between multi-user game clients.