Siirry suoraan sisältöön

Game Engines and Algorithms (4 op)

Toteutuksen tunnus: TE00BH63-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2019 - 15.09.2019

Ajoitus

01.09.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikan ala (LAMK)

Toimipiste

Tekniikan ala

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Olli Koskimaa

Ryhmät

  • 07HTO19
    Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Tekniikan ala, Lahti
  • 07EXC19KS1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tekniikka
  • 07EXC19KS2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tietotekniikka
  • 07TVT17
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 17, Lahti
  • 07Z1HTVT17
    Z1 aikaikkuna TVT17
  • 07TVT16
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus 16S, Lahti

Osaamistavoitteet

The student is able to
- know the principles of game design
- know the basic architectures used in games
- know the basic data structures and algorithms used in games
- use different game-related API's
- know the events and design patterns used in games
- measure, analyze and optimize game performance
- program communication between multi-user game clients.