Game Programming Essentials (4 op)
Toteutuksen tunnus: TE00BH34-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2019 - 15.09.2019
Ajoitus
01.09.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikan ala (LAMK)
Toimipiste
Tekniikan ala
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Olli Koskimaa
Ryhmät
-
07TVT18STieto- ja viestintätekniikan koulutus 18S, Lahti
-
07Z2HTVT18SZ2 aikaikkuna 07TVT18S
-
07EXC19KS1Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tekniikka
-
07EXC19KS2Saapuvat vaihto-opiskelijat 2019, pitkät vaihdot, tietotekniikka
Osaamistavoitteet
The student is able to
- understand the principles and work flow of game programming
- master basic techniques to create interactive models
- know how to use physics engines
- create a simple game
- manipulate game objects by scripting.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Toteutus erillisen lukujärjestyksen mukaan syys-joulukuussa.
Opetus toteutetaan luokkaopetuksena.
Kurssilla perehdytään Unity 3D-ohjelman käyttöön pelien ja interaktiivisten esitysten tekemiseen esimerkkien ja harjoitustöiden kautta.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Oppimateriaali löytyy Reppusta.
Arviointimenetelmät
Kurssin arviointi perustuu 3-5 palautettavaan harjoitustyöhön. Harjoitustöiden arviointi perustuu harjoitustyössä käytetyn ohjelmiston ominaisuuksien monipuoliseen hyödyntämiseen, uusien työtapojen omaksumiseen ja harjoitustöiden visuaaliseen ulkoasuun.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson minimi tavoitteita.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa käyttää ja luoda pelejä Unity3D-ohjelmistolla.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa monipuolisesti käyttää ja hyödyntää Unity3D-ohjelmistoa pelien ja interaktiivisten esitysten luomisessa.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee kurssilla käytetyt Unity 3D-ohjelmistot ammattimaisesti ja pystyy soveltamaan saamiaan oppeja myös muiden ohjelmistojen käytössä. Palautettavien harjoitustöiden visuaalinen ulkoasu hyvin toteutettu.