Itsensä brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: LI00BR10-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 19.02.2020
Ajoitus
01.01.2020 - 31.05.2020
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden ja logistiikan koulutus
Opettaja
- Heli Kamaja
Ryhmät
-
04LIL19SMLiiketalouden ja logistiikan koulutus 19S, monimuotototeutus, Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
TÄMÄ TOTEUTUS ON ENSISIJAISESTI TARKOITETTU RYHMÄLLE 04LIL19SM
Opintojakso toteutetaan täysin virtuaalisesti. Oppimisen tueksi tarjotaan verkkovastaanottoja.
Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään mm. markkinoivan cv:n ja videoesittelyn avulla, minkä lisäksi hän opiskelee palaverikäytännöt virtuaaliympäristössä.
Ajoitus ja läsnäolo
9.3. - 31.5.2020
Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Repussa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Lähiopetus (ryhmälle LII20K)
Oppimisympäristö
Reppu-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.
Arviointimenetelmät
Henkilökohtaiset oppimistehtävät, virtuaalikokous ryhmätehtävänä. Vertaisarviointi ja vertaisarvioinnin suorittaminen.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta oppimistavoitteita.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen.