Siirry suoraan sisältöön

Itsensä brändäys (3 op)

Toteutuksen tunnus: LI00BR10-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2019 - 15.09.2019

Ajoitus

20.10.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

67 % Lähiopetus, 33 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden ja matkailun ala (LAMK)

Toimipiste

Liiketalouden ja matkailun ala

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Veli-Matti Malinen

Ryhmät

  • 04HLII19S2
    Liiketalouden koulutus 19S 2, Lahti
  • 04Z2HLII19S2
    Z2 aikaikkuna LII19

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään mm. markkinoivan cv:n ja videoesittelyn avulla, minkä lisäksi hän opiskelee palaverikäytännöt virtuaaliympäristössä.

Ajoitus ja läsnäolo

20.10. - 31.12.2019

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Repussa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Verkkokurssi (ryhmälle 04LIL19SM)

Oppimisympäristö

Reppu-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Oppimistehtäviin varattava aikaa joka viikko.

Sisältö

Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.

Arviointimenetelmät

Henkilökohtaiset oppimistehtävät, virtuaalikokous ryhmätehtävänä. Vertaisarviointi ja vertaisarvioinnin suorittaminen.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei saavuta oppimistavoitteita.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen.