Asiakassuhteen johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LI00BI17-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2019 - 15.09.2019
Ajoitus
01.09.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden ja matkailun ala (LAMK)
Toimipiste
Liiketalouden ja matkailun ala
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 35
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Linnea Sulkanen
- Pasi Tiihonen
Ryhmät
-
04HLIIMonimuoto- tai verkko-opetus, Liiketalouden ja matkailun ala
-
04HTO19Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Liiketalouden ja matkailun ala, Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
100% virtuaalitoteutus Reppu-alustalla. Tarkoitettu ensisijaisesti verkkotradenomi- ja monimuotoryhmille.
Ajoitus ja läsnäolo
Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä annettavan aikataulun mukaisesti marras-joulukuussa 2019. Ennakkotehtävä annetaan kaksi viikkoa ennen opintojakson aloitusta.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Tulee esille opintojakson aikana.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Keväällä opintojakso tarjolla päiväopinto-toteutuksena.
Oppimisympäristö
Virtuaalitoteutus
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 x 27 tuntia = 135 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja
Arviointimenetelmät
Kaikki oppimistehtävät suoritettava hyväksytysti. Ryhmä- ja yksilötehtäviä. Osa tehtävistä arvioidaan asteikolla hyväksytty/täydennettävä ja osa asteikolla 1-5. Kurssin arvosana pohjaa asteikolla 1-5 arvioitujen tehtävien arvosanoihin.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteitä eikä menetelmiä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.