Siirry suoraan sisältöön

Asiakassuhteen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LI00BI17-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2019 - 15.09.2019

Ajoitus

01.09.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden ja matkailun ala (LAMK)

Toimipiste

Liiketalouden ja matkailun ala

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 35

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Linnea Sulkanen
  • Pasi Tiihonen

Ryhmät

  • 04HLII
    Monimuoto- tai verkko-opetus, Liiketalouden ja matkailun ala
  • 04HTO19
    Täydentävä osaaminen AMK 2019-2020, Liiketalouden ja matkailun ala, Lahti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

100% virtuaalitoteutus Reppu-alustalla. Tarkoitettu ensisijaisesti verkkotradenomi- ja monimuotoryhmille.

Ajoitus ja läsnäolo

Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä annettavan aikataulun mukaisesti marras-joulukuussa 2019. Ennakkotehtävä annetaan kaksi viikkoa ennen opintojakson aloitusta.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Tulee esille opintojakson aikana.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Keväällä opintojakso tarjolla päiväopinto-toteutuksena.

Oppimisympäristö

Virtuaalitoteutus

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 x 27 tuntia = 135 tuntia opiskelijan työtä.

Sisältö

Opiskelija osaa
- selittää asiakaslähtöisyyden ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisenä tekijänä
- valita ja soveltaa asiakassuhteen johtamiseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja
- valita ja hyödyntää asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivia IT-ratkaisuja

Arviointimenetelmät

Kaikki oppimistehtävät suoritettava hyväksytysti. Ryhmä- ja yksilötehtäviä. Osa tehtävistä arvioidaan asteikolla hyväksytty/täydennettävä ja osa asteikolla 1-5. Kurssin arvosana pohjaa asteikolla 1-5 arvioitujen tehtävien arvosanoihin.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei hallitse asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteitä eikä menetelmiä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.