Asiakkuudet ja markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LI00BF75-3014
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2019 - 15.09.2019
Ajoitus
01.09.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden ja matkailun ala (LAMK)
Toimipiste
Liiketalouden ja matkailun ala
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Riku Nummikoski
Ryhmät
-
04HLII19S1Liiketalouden koulutus 19S 1, Lahti
-
04Z2HLII19S2Z2 aikaikkuna LII19
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet
- markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet
- tunnistaa asiakastarpeita ja ymmärtää niiden merkityksen yrityksen menestykselle
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Monimuoto-opetusta sisältäen resurssiluentoja, workshopeja ja virtuaaliopetusta. Case-yritys / -yhteisö.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Bergström, S. & Leppänen, A. 2018. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita. Saatavana myös e-kirjana.
Muu opettajan ilmoittama aineisto.
Arviointimenetelmät
Tehtävät 20 %, ryhmätyö 40 %, kuulustelu/tentti 40%.
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse markkinoinnin peruskäsitteitä eikä osaa soveltaa niitä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee puutteellisesti markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä auttavasti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä luovasti. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.