Digitaalinen markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LA00BO59-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.05.2020 - 15.09.2020
Ajoitus
01.09.2020 - 18.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden alan koulutus (ylempi AMK), Digitaaliset ratkaisut
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, YAMK
Opettaja
- Ritva Kinnunen
Ryhmät
-
04YDIT19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, liiketalouden ala, Lahti
-
04YDIR19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, matkailu- ja ravitsemisala, Lahti
-
07YDIG19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, tekniikan ala, Lahti
-
05YDIG19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, kulttuuriala, Lahti
-
LABLTIYTO20HTäydentävä osaaminen YAMK 2020-2021, Lahti
-
08YDIG19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, sosiaali- ja terveysala, Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella markkinoinnin tavoitteita tukevan keino- ja kanavavalikoiman
- arvioida markkinointiviestinnän tehokkuutta markkinoinnin tavoitteisiin nähden
- laatia organisaatiolle sen toimintaympäristön huomioivan digitaalisen markkinointisuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Tämä toteutus kuuluu YAMK koulutustarjontaan. Monimuoto-opetus
Ajoitus ja läsnäolo
syyskuu - joulukuu
Lähipäivät 30.9 ja 11.11. muutettu Zoom etäopetus päiviksi.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.
Sisältö
Opintojakson aikana perehdytään seuraaviin digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin: digitaalisen markkinoinnin suunnitelma (SOSTAC), markkinoinnin automaatio, markkinointi sosiaalisessa mediassa, mobiilimarkkinointi, sisällöntuotanto, hakukonemarkkinointi, hakukoneoptimointi sekä digitaalisen markkinoinnin analytiikka. Opiskelija syventää osaamistaan jollakin digitaalisen markkinoinnin osa-alueella kirjoittamalla julkaisukelpoisen artikkelin valitsemastaan aiheesta.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Tämä opintojakso kuuluu YAMK:n tarjontaan.
Arviointiasteikko
1-5