Digitaalinen markkinointi (YAMK) (5 op)
Toteutuksen tunnus: LA00BO59-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 19.01.2020
Ajoitus
01.01.2020 - 31.03.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden alan koulutus (ylempi AMK), Digitaaliset ratkaisut (2018, 2019, 2020)
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, YAMK
Opettaja
- Ritva Kinnunen
Ryhmät
-
04YDIT19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, liiketalouden ala, Lahti
-
00HYTO19Täydentävä osaaminen YAMK 2019-2020
-
04YDIR19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, matkailu- ja ravitsemisala, Lahti
-
07YDIG19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, tekniikan ala, Lahti
-
05YDIG19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, kulttuuriala, Lahti
-
08YDIG19SDigitaaliset ratkaisut (YAMK) 19S, sosiaali- ja terveysala, Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella markkinoinnin tavoitteita tukevan keino- ja kanavavalikoiman
- arvioida markkinointiviestinnän tehokkuutta markkinoinnin tavoitteisiin nähden
- laatia organisaatiolle sen toimintaympäristön huomioivan digitaalisen markkinointisuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Tämä toteutus kuuluu YAMK koulutustarjontaan. Monimuoto-opetus
Ajoitus ja läsnäolo
tammikuu - huhtikuu
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.
Sisältö
Opintojakson aikana perehdytään seuraaviin digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin: digitaalisen markkinoinnin suunnitelma (SOSTAC), markkinoinnin automaatio, markkinointi sosiaalisessa mediassa, mobiilimarkkinointi, sisällöntuotanto, hakukonemarkkinointi, hakukoneoptimointi sekä digitaalisen markkinoinnin analytiikka. Opiskelija syventää osaamistaan jollakin digitaalisen markkinoinnin osa-alueella kirjoittamalla julkaisukelpoisen artikkelin valitsemastaan aiheesta.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Tämä opintojakso kuuluu YAMK:n tarjontaan.
Arviointiasteikko
1-5