Siirry suoraan sisältöön

Katurakenteiden suunnittelu (4 op)

Toteutuksen tunnus: KTE2339-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2020 - 15.09.2020

Ajoitus

31.08.2020 - 20.12.2020

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 40

Koulutus

  • Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan koulutus

Opettaja

  • Eija Hauska-Mertanen

Opetusryhmät

  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Seminaari (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Kenttä (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Tentti 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Tentti 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • RAKI18
    Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan koulutus, S2018, infratekniikka, Lappeenranta

Pienryhmät

  • Luennot
  • Harjoitukset
  • Seminaari
  • Kenttä
  • Tentti 1
  • Tentti 2

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella yksinkertaisen kadun rakenteineen mallintamalla YIV:n mukaisesti sekä tuntee rakenteisiin käytettävät materiaalit.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Kurssille osallistuakseen opiskelijalla tulee olla kadunrakennuksen ja kaavoituksen perusteet suoritettu.

Arviointimenetelmät

Kurssin kokonaisarviointi perustuu tuntityöskentelyn, tehtävien, harjoitustöiden ja tenttien suorittamisen kokonaisuudesta.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Jos tenttiä/tenttejä ja/tai harjoitustyötä ei ole hyväksytysti suoritettu.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa opintojakson olennaisia sisältöaiheita. Opiskelija osaa ohjatusti tehdä perustasoisia harjoituksia.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa vertailla ja analysoida opintojakson olennaisia sisältöaiheita ja niiden välisiä yhteyksiä. Opiskelija suoriutuu hyvin harjoituksista ja pystyy soveltamaan opittua käytäntöön.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa yhdistellä opintojakson sisältöaiheita ja perustella päätelmänsä. Hänellä on erinomaiset taidot harjoituksissa, hän osaa suunnitella ja kehittää itsenäisesti uusia ratkaisumalleja.