Siirry suoraan sisältöön

Ammatillinen kasvu 2 (1 op)

Toteutuksen tunnus: AY00BT89-3046

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.07.2022 - 04.09.2022

Ajoitus

01.01.2023 - 30.05.2023

Opintopistemäärä

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lahti

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Sosionomikoulutus

Opettaja

  • Taina Heininen-Reimi
  • Tarja Kempe-Hakkarainen

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • HLTISOS22KM
    Sosionomikoulutus 22KM Lahti

Pienryhmät

  • Luennot 1
  • Verkkoluento 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa omaa osaamistaan suhteessa tavoitteena olevan uran osaamistarpeisiin
- osaa rakentaa uratoivetta tukevan HOPS-suunnitelman
- osaa monipuolisesti hyödyntää opintotarjontaa ja erilaisia opiskelumahdollisuuksia
- antaa palautetta opetuksesta ja palveluista ja osallistua näin koulutuksen kehittämiseen

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Lähi ja Zoom-tapaamiset ja itsenäistä sekä pienryhmissä tehtävää opiskelua.
Sisältöihin liittyen pohdintaa yksilöllisesti ja pienryhmissä.

Ajoitus ja läsnäolo

21.9. klo. 10-11.30 lähi
17.11. klo. 12.15-14 verkko
Kevät 2023
19.1. klo. 8-10 verkko, täydentävän osaamisen info ( suuntautuminen)
8.5. klo. 10-12 kampus
Opintojakson suoritus tapahtuu läsnäolon ja tunneille valmistautumisen kautta.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materiaali liitetään Moodle-oppimisalustalle.

Uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1op = 27 tuntia opiskelijan työtä.

Sisältö

- Omien opintojen seuraaminen (Peppi)
- Osaamisen kehittämisen vaihtoehdot urasuunnitelman mukaisesti
- Hopskeskustelut

Arviointimenetelmät

Opiskelija osallistuu oppimistapahtumiin.
Toimii ryhmässään aktiivisesti.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteerit: arviointiasteikko hyväksytty/hylätty

- Opiskelija on osallistunut oppimistapahtumiin.
- Opiskelija päivittää Pepissä HOPSinsa.
- Opiskeija hahmottaa ammatillisen osaamisen keskeisen sisällön suhteessa omaan osaamisen kehittymisen vaiheeseen.
- Opiskelija on aktiivisesti osallistunut palautekeskusteluun.