Ammatillinen kasvu 2 (1 op)
Toteutuksen tunnus: AY00BT89-3021
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
16.11.2020 - 10.01.2021
Ajoitus
28.04.2021 - 26.05.2021
Opintopistemäärä
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
- ST_Opettaja_FYTI_02 Virtuaaliopettaja
- Katri Angelin
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLTIFYS21KMFysioterapeuttikoulutus 21KM Lahti
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa omaa osaamistaan suhteessa tavoitteena olevan uran osaamistarpeisiin
- osaa rakentaa uratoivetta tukevan HOPS-suunnitelman
- osaa monipuolisesti hyödyntää opintotarjontaa ja erilaisia opiskelumahdollisuuksia
- antaa palautetta opetuksesta ja palveluista ja osallistua näin koulutuksen kehittämiseen
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Zoom-tapaamiset ja itsenäistä sekä pienryhmissä tehtävää opiskelua.
Sisältöihin liittyen pohdintaa yksilöllisesti ja pienryhmissä.
Ajoitus ja läsnäolo
Ajoitus huhtikuu-toukokuu
Opintojakson suoritus tapahtuu läsnäolon, oppimistehtävien ja tunneille valmistautumisen kautta
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materiaali liitetään Moodle-oppimisalustalle.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Sovitaan erikseen opintojakson opettajan kanssa.
Uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä.
Oppimisympäristö
Lahti kampus ja verkkokampus.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1op = 27 tuntia.
Opintojakson toteutuksesta noin puolet on lähiopetusta, sisältäen verkko-opetuksen. Noin puolet opintojaksosta opiskellaan itsenäisesti.
Sisältö
- Omien opintojen seuraaminen (Peppi)
- Osaamisen kehittämisen vaihtoehdot urasuunnitelman mukaisesti
- Palautekeskustelut
Arviointimenetelmät
Opiskelija osallistuu opetukseen.
Opiskelija palauttaa oppimistehtävänsä.
Toimii ryhmässään aktiivisesti.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteerit: arviointiasteikko hyväksytty/hylätty
- Opiskelija on osallistunut opetukseen ja suorittanut opintojakson tehtävät.
- Opiskelija päivittää Pepissä HOPSinsa.
- Opiskeija hahmottaa ammatillisen osaamisen keskeisen sisällön suhteessa omaan osaamisen kehittymisen vaiheeseen.
- Opiskelija on aktiivisesti osallistunut palautekeskusteluun.