Asiakkuudet ja markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CD61-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.07.2021 - 05.09.2021
Ajoitus
06.09.2021 - 17.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Reko Juntto
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLTILII21SH2Liiketalouden koulutus 21S 2 Lahti
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaslähtöisen liiketoiminnan.
- käyttää markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeisiä käsitteitä.
- tunnistaa markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Ensisijaisesti lähiopetus tai koronatilanteesta johtuen verkko-opetus Zoomin kautta.
Luennot, ryhmissä toteutettava tehtävät, itsenäiset oppimistehtävät ja tentti. Kaikki opintojakson tehtävät tulee suorittaa hyväksytysti.
Ajoitus ja läsnäolo
Lukujärjestyksen mukaan.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita. Saatavana myös e-kirjana.
Muu opettajan ilmoittama aineisto.
Oppimisympäristö
Lähiopetus, itsenäinen työskentely, ryhmätyöt
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op x 27 tuntia = 135 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
Markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet.
Arviointimenetelmät
Oppimistehtävät, projektitehtävä, tentti
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse markkinoinnin peruskäsitteitä eikä osaa soveltaa niitä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee puutteellisesti markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä auttavasti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet pääosin ja osaa soveltaa niitä osin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä luovasti. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä.