Digitaalinen viestintä (3 op)
Toteutuksen tunnus: 05MUDIGIVI-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 19.01.2020
Ajoitus
01.01.2020 - 31.03.2020
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Muotoiluinstituutti (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Muotoilun koulutus (2014, 2015, 2016)
Opettaja
- Susanna Björklund
Vastuuopettaja
Jorma Lehtonen
Ryhmät
-
05MUVA16Muotoilun koulutus 16S, Muoti- ja vaatetussuunnittelu, Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- osaa arvioida viestinnän merkitystä markkinoinnin kannalta
- osaa toteuttaa suunnitelmallisesti sisäistä ja ulkoista viestintää
- osaa valita viestintään tarkoituksenmukaiset keinot ja kanavat
- osaa kirjoittaa vastaanottajalähtöisesti viestejä ja tiedotteita
- osaa rakentaa teksteillään myönteistä mielikuvaa
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan tapahtuman (esim. KOE-muotinäytöksen) digitaaliseen viestintään ja markkinointiin liittyviä tehtäviä. Kyseessä on autenttinen opiskelijavetoinen tilanne, jossa opettajan rooli on olla taustalla tukevana tahona. Opintojakso ajoittuu keväälle.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajan antama materiaali.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Neuvotellaan opettajan ja ryhmän kanssa.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Ei vaadi edeltävää osaamista.
Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen lähiohjaustunneille. Aktiivinen, vastuuntunteva ja tavoitteellinen osallistuminen ryhmätyöhön. Kokeileva ja kehittävä ote työhön.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteerit: arviointiasteikko hyväksytty/hylätty
Opiskelija
- osaa suunnitella tapahtuman digitaalisen viestinnän (markkinoinnin) prosessin
- osaa suunnitella tapahtuman digitaalisen markkinoinnin aikataulutuksen
- osaa budjetoida tapahtuman digitaalisen markkinoinnin osuuden
- osaa toimia ryhmässä vastuullisesti ja kehittävästi