Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen viestintä (3 op)

Toteutuksen tunnus: 05MUDIGIVI-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 19.01.2020

Ajoitus

01.01.2020 - 31.03.2020

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Muotoiluinstituutti (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Muotoilun koulutus (2014, 2015, 2016)

Opettaja

  • Susanna Björklund

Vastuuopettaja

Jorma Lehtonen

Ryhmät

  • 05MUVA16
    Muotoilun koulutus 16S, Muoti- ja vaatetussuunnittelu, Lahti

Osaamistavoitteet

Opiskelija

- osaa arvioida viestinnän merkitystä markkinoinnin kannalta
- osaa toteuttaa suunnitelmallisesti sisäistä ja ulkoista viestintää
- osaa valita viestintään tarkoituksenmukaiset keinot ja kanavat
- osaa kirjoittaa vastaanottajalähtöisesti viestejä ja tiedotteita
- osaa rakentaa teksteillään myönteistä mielikuvaa

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan tapahtuman (esim. KOE-muotinäytöksen) digitaaliseen viestintään ja markkinointiin liittyviä tehtäviä. Kyseessä on autenttinen opiskelijavetoinen tilanne, jossa opettajan rooli on olla taustalla tukevana tahona. Opintojakso ajoittuu keväälle.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opettajan antama materiaali.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Neuvotellaan opettajan ja ryhmän kanssa.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Ei vaadi edeltävää osaamista.

Arviointimenetelmät

Aktiivinen osallistuminen lähiohjaustunneille. Aktiivinen, vastuuntunteva ja tavoitteellinen osallistuminen ryhmätyöhön. Kokeileva ja kehittävä ote työhön.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteerit: arviointiasteikko hyväksytty/hylätty

Opiskelija
- osaa suunnitella tapahtuman digitaalisen viestinnän (markkinoinnin) prosessin
- osaa suunnitella tapahtuman digitaalisen markkinoinnin aikataulutuksen
- osaa budjetoida tapahtuman digitaalisen markkinoinnin osuuden
- osaa toimia ryhmässä vastuullisesti ja kehittävästi