•   Business Law AL00CD70-3006 01.09.2022-31.12.2022  4 credits  (LLTILIL22KV) +-
    Name of lecturer(s)

    Jonathan Bradshaw

    Implementation and methods of teaching

    Luennot tapahtuvat verkossa Zoom:in kautta. Viikot, jolloin ei ole luentoja, opiskelijoilla on projekti, joka hoidetaan ryhmissä (max 5 opiskelijaa). (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Arviointi jakautuu kahteen osaan: - Projekteihin liittyen opiskelijat pitävät esityksiä kurssin aikana - Luentoihin liittyen opiskelijoilla on suullinen tentti Arviointi jakautuu tasaisesti, eli esitys on 50% ja tentti on 50% koko arvioinnista. Osallistuminen projektiin ja tenttiin on pakollista ja opiskelijoiden on päästävä molemmista osioista läpi. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.09.2022 - 31.12.2022

    Enrollment date

    01.07.2022 - 04.09.2022

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLTILIL22KV
    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Luennot 1 (Size: 0.
    Teacher(s)

    Jonathan Bradshaw

    Degree Programme(s)

    Bachelor's Degree Programme in Business and Logistics

    Unit location

    E-campus

    Virtual proportion

    4 credits

    Assessment methods

    1-5

    Timing and attendance

    Osallistuminen projektiin ja tenttiin on pakollista ja opiskelijoiden on päästävä molemmista osioista läpi. (not translated)

    Learning environment

    Luennot tapahtuvat verkossa Zoom:in kautta. (not translated)

    Assessment criteria
    Assessment criteria - level 1

    Suullinen tentti – Opiskelija pystyy vastaamaan kysymyksiin lyhyesti ja tunnistaa, mistä laissa on kyse. Opiskelijalla on vaikeuksia joidenkin kysymyksien kanssa ja joissain tapauksissa opiskelijan vastaus on väärin tai liian suppea. Projekti – Opiskelijat tunnistavat päävaiheet eli miten osakeyhtiö perustetaan, miten sitä johdetaan ja miten se lakkautetaan lain näkökulmasta. Jotkut tärkeät vaiheet jäävät kuitenkin mainitsematta. Esityksen rakenne on epäselvä ja dioissa on liian paljon tekstiä. Opiskelijat lukevat diat ääneen, eivätkä he pysty selittämään asioita omin sanoin. Opiskelijoilla on vaikeuksia lisäysymysten kanssa. Esitys on liian lyhyt tai liian pitkä. (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Suullinen tentti – Opiskelija pystyy vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ainakin lyhyellä lauseella. On selvä, että opiskelija ymmärtää hyvin, mistä laissa on kyse. Hänellä on hyvä käsitys siitä, miten laki toimii. Kokonaisuudessaan opiskelija antaa hyvän vastauksen ja joitain hyviä esimerkkejä. Projekti - Opiskelijat tunnistavat päävaiheet eli miten osakeyhtiö perustetaan, miten sitä johdetaan ja miten lakkautetaan lain näkökulmasta. Kaikki tärkeimmät vaiheet mainitaan. Esityksen rakenne on selvä ja dioihin kuului vain vähän tekstiä. Opiskelijat pystyivät selittämään esityksen omin sanoin. Opiskelijat pystyivät vastaamaan lisäkysymyksiin hyvin. Esityksen kesto oli sopiva. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Suullinen tentti – Opiskelija pystyy vastaamaan kaikkiin kysymyksiin hyvin. Vastauksesta käy ilmi, että opiskelija ymmärtää hyvin, mistä laeissa on kyse. Hänellä on erinomainen käsitys siitä, miten laki toimii. Kokonaisuudessaan opiskelija antaa laajan ja kattavan vastauksen ja hyviä esimerkkejä. Projekti - Opiskelijat tunnistavat päävaiheet eli miten osakeyhtiö perustetaan, miten sitä johdetaan ja miten se lakkautetaan lain näkökulmasta. Kaikki nämä tärkeät vaiheet mainitaan. Esityksen rakenne on selvä ja dioihin kuului vain vähän tekstiä ja paljon kuvia, jotka antavat lisäarvoa. Opiskelijat pystyivät selittämään esityksen omin sanoin ja esitys sujuu luonnollisesti. Opiskelijat pystyivät vastaamaan tarkentaviin kysymyksiin hyvin. Esityksen kesto on sopiva. (not translated)