Emmi Maijanen
Emmi Maijanen
Bergström Seija: Yrityksen asiakasmarkkinointi. Saatavilla e-kirjana koulun kirjastosta. Oma tietokone mukana myös lähiopetuksessa. (not translated)
Kurssilla on lähiopetusta n. 1 x viikko (katso TimeEdit). Lisäksi verkossa tehtäviä harjoitustehtäviä. Kussin lopussa moodle-tentti. (not translated)
Tentti. Harjoitustehtävistä lisäpisteitä tenttiarvosanaan. (not translated)
Finnish
06.09.2021 - 19.12.2021
01.07.2021 - 05.09.2021
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
20 - 80
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Emmi Maijanen
Bachelor's Degree Programme in Business Information Technology, Bachelor's Degree Programme in Hotel and Restaurant Management
Lappeenranta Campus
2 credits
1-5
Moodle-tentti kurssin lopussa. (not translated)
Lähiopetusta on n. 1x2 tuntia viikossa lukujärjestyksen mukaisesti. Osallistuminen lähiopetukseen ei ole pakollista. Lisäksi ryhmätehtäviä, tehtävät eivät pakollisia. (not translated)
Lähiopetus Lappeenrannan kampuksella, oppimateriaali & kurssin tiedotus ja tentti moodlessa. (not translated)
Opintojakso on 5 op, joka vastaa 135 tuntia työtä. Työmäärä jakautuu: - lähiopetus 30 tuntia - opitun reflektio, pienet luentotehtävät ym. 60 tuntia - tenttiin valmistautuminen ja tentti 45 tuntia (not translated)
- Uudistuva markkinointi - Markkinointiympäristö - Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi - Markkinoinnin kilpailukeinot - Markkinointiviestintä - Asiakkuuksien hallinta (not translated)
Opiskelija tietää markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet. Opiskelija tunnistaa asiakastarpeita ja ymmärtää niiden merkityksen yrityksen menestykselle (not translated)
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet ja pystyy arvioimaan toimintaa tämän tiedon mukaisesti. Opiskelija tunnistaa asiakastarpeita ja ymmärtää niiden merkityksen yrityksen menestykselle. (not translated)
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet ja osaa soveltaa näitä toimintansa selittämiseen ja suunnitteluun. Opiskelija tunnistaa markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet ja osaa suunnitella toimintaa näiden mukaisesti. Opiskelija tunnistaa asiakastarpeita ja ymmärtää niiden merkityksen yrityksen menestykselle. Opiskelija osaa suunnitella toimintaa näiden asiakastarpeiden mukaisesti. (not translated)