•   Customer Relationships and Marketing AL00CD61-3007 06.09.2021-19.12.2021  5 credits  (LLPRIT21S, ...) +-
    Name of lecturer(s)

    Emmi Maijanen

    Learning material and recommended literature

    Bergström Seija: Yrityksen asiakasmarkkinointi. Saatavilla e-kirjana koulun kirjastosta. Oma tietokone mukana myös lähiopetuksessa. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Kurssilla on lähiopetusta n. 1 x viikko (katso TimeEdit). Lisäksi verkossa tehtäviä harjoitustehtäviä. Kussin lopussa moodle-tentti. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Tentti. Harjoitustehtävistä lisäpisteitä tenttiarvosanaan. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    06.09.2021 - 19.12.2021

    Enrollment date

    01.07.2021 - 05.09.2021

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLPRIT21S
    • LLPRHOTRA21S
    Seats

    20 - 80

    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Luennot 1 (Size: 0.
    • Tentti 1 (Size: 0.
    • Harjoitukset 1 (Size: 0.
    Teacher(s)

    Emmi Maijanen

    Degree Programme(s)

    Bachelor's Degree Programme in Business Information Technology, Bachelor's Degree Programme in Hotel and Restaurant Management

    Unit location

    Lappeenranta Campus

    Virtual proportion

    2 credits

    Assessment methods

    1-5

    Dates for exams and retakes

    Moodle-tentti kurssin lopussa. (not translated)

    Timing and attendance

    Lähiopetusta on n. 1x2 tuntia viikossa lukujärjestyksen mukaisesti. Osallistuminen lähiopetukseen ei ole pakollista. Lisäksi ryhmätehtäviä, tehtävät eivät pakollisia. (not translated)

    Learning environment

    Lähiopetus Lappeenrannan kampuksella, oppimateriaali & kurssin tiedotus ja tentti moodlessa. (not translated)

    Students use of time and workload

    Opintojakso on 5 op, joka vastaa 135 tuntia työtä. Työmäärä jakautuu: - lähiopetus 30 tuntia - opitun reflektio, pienet luentotehtävät ym. 60 tuntia - tenttiin valmistautuminen ja tentti 45 tuntia (not translated)

    Contents

    - Uudistuva markkinointi - Markkinointiympäristö - Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi - Markkinoinnin kilpailukeinot - Markkinointiviestintä - Asiakkuuksien hallinta (not translated)

    Assessment criteria
    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija tietää markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet. Opiskelija tunnistaa asiakastarpeita ja ymmärtää niiden merkityksen yrityksen menestykselle (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet. Opiskelija tunnistaa markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet ja pystyy arvioimaan toimintaa tämän tiedon mukaisesti. Opiskelija tunnistaa asiakastarpeita ja ymmärtää niiden merkityksen yrityksen menestykselle. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan keskeiset käsitteet ja osaa soveltaa näitä toimintansa selittämiseen ja suunnitteluun. Opiskelija tunnistaa markkinointi- ja myyntiprosessin vaiheet ja osaa suunnitella toimintaa näiden mukaisesti. Opiskelija tunnistaa asiakastarpeita ja ymmärtää niiden merkityksen yrityksen menestykselle. Opiskelija osaa suunnitella toimintaa näiden asiakastarpeiden mukaisesti. (not translated)