Joanna Vihtonen
Joanna Vihtonen
Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali. (not translated)
TÄMÄ TOTEUTUS ON TARKOITETTU RYHMÄLLE LLTILIL22KV Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään visuaalisen cv:n ja videoesittelyn avulla. Toteutus on kokonaan verkossa. Ryhmälle LLTILIL22KV on tarjolla syksyllä 2022 kaksi toteutusta. Ensimmäinen järjestetään ajalla 12.9. - 23.10. ja toinen 31.10. - 4.12. Opiskelija valitsee toteutuksista itselleen aikataulullisesti sopivan. (not translated)
Henkilökohtaiset oppimistehtävät, seurantatehtävä parityönä. Vertaispalaute ja itsearviointi. (not translated)
Finnish
01.09.2022 - 31.12.2022
01.07.2022 - 04.09.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
15 - 35
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Joanna Vihtonen
Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu. (not translated)
Bachelor's Degree Programme in Business and Logistics
E-campus
3 credits
1-5
Ajoitus 31.10. - 4.12. Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein. (not translated)
Moodle-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt. (not translated)
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko. (not translated)
Opiskelija osaa: - tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa - tehdä oman osaamisensa näkyväksi. (not translated)
Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteereitä. (not translated)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä. Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia. Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä. Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan (not translated)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti. Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua. Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja. Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti. (not translated)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä. Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista. Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä. Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen (not translated)